Пошуковий запит: (<.>A=Стрілець С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 38
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Стрілець С. І. Технічне оснащення в сучасній вищій школі (електронні засоби навчання) [Електронний ресурс] / С. І. Стрілець. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 108.1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_1_108_8
|
2. |
Стрілець С. І. Самостійна робота як один із засобів набуття і розвитку професійних компетенцій студентів [Електронний ресурс] / С. І. Стрілець // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 109. - С. 259-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_109_67
|
3. |
Стрілець С. І. Ґенеза гуманістичних поглядів К. Ушинського [Електронний ресурс] / С. І. Стрілець // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 110. - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_110_10
|
4. |
Стрілець С. Інтернет-орієнтовані педагогічні технології [Електронний ресурс] / С. Стрілець // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 39(2). - С. 191-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_39(2)__30
|
5. |
Стрілець С. Інтерактивні технології навчання у формуванні інформаційної компетентності майбутнього вчителя початкових класів [Електронний ресурс] / С. Стрілець, Т. Запорожченко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 42(2). - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_42(2)__8
|
6. |
Стрілець С. І. Формування методико-математичної компетентності майбутніх педагогів та вихователів дошкільних навчальних закладів у контексті розвитку вищої освіти [Електронний ресурс] / С. І. Стрілець // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 113. - С. 197-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_113_52
|
7. |
Стрілець С. І. Дистанційна форма навчання: реальний стан та перспективи втілення у систему вищої освіти [Електронний ресурс] / С. І. Стрілець // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2013. - Вип. 112(2). - С. 260-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2013_112(2)__63
|
8. |
Стрілець С. І. Оновлення підготовки майбутніх учителів початкових класів: актуальні тенденції та перспективи [Електронний ресурс] / С. І. Стрілець // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 111. - С. 317-321. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_111_76
|
9. |
Стрілець С. І. Індивідуалізація змісту освіти та інтенсифікація процесу навчання на основі сучасних освітніх технологій [Електронний ресурс] / С. І. Стрілець // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2014. - Вип. 118(2). - С. 217-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2014_118(2)__56
|
10. |
Стрілець С. І. Підготовка вчителів початкової школи засобами інноваційних технологій [Електронний ресурс] / С. І. Стрілець // Педагогічний альманах. - 2013. - Вип. 20. - С. 155-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2013_20_27
|
11. |
Стрілець С. Стандарти фахової підготовки у системі вищої освіти України: напрями вдосконалення [Електронний ресурс] / С. Стрілець // Рідна школа. - 2012. - № 1-2. - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_1-2_6 Розглянуто актуальні зміни в системі освітніх стандартів вищої школи України, зумовлені процесами реформування вищої освіти в контексті реалізації принципів Болонської концепції. Насамперед, ідеться про збільшення мобільності студентів та викладачів у зв’язку зі стандартизацією ступенів вищої освіти; збільшення гнучкості системи освіти, розвиток міждисциплінарності, оскільки двоциклічна система надає можливість студенту стати бакалавром з однієї спеціальності, а магістратуру закінчити – з іншої. Висвітлено своєрідність гуманістично спрямованих освітніх стандартів нового покоління в Україні. Зазначено, що стандарти вищої освіти є основою для оцінювання якості вищої освіти за певними освітньо-професійними (освітньо-науковими) програмами відповідних освітньо-кваліфікаційних (освітньо-наукових) рівнів, а також якості освітньої діяльності ВНЗ усіх типів незалежно від їх упорядкування і форм власності. Окреслено проблеми стандартизації у сфері освіти, зокрема пов’язані зі збереженням українських традицій на шляху до європейського освітнього простору. Зокрема, виокремлено питання кредитно-модульної системи навчання, перегляду системи оцінювання знань, усунення розбіжностей у трактуванні таких визначальних понять, як "освітня кваліфікація" та "вчений (науковий) ступінь". Визначено невідкладні завдання реформування української системи освіти.Рассмотрены актуальные изменения в системе образовательных стандартов высшей школы Украины, обусловленные процессами реформирования высшего образования в контексте реализации принципов Болонской концепции. Прежде всего, речь идет об увеличении мобильности студентов и преподавателей в связи со стандартизацией степеней высшего образования, увеличение гибкости системы образования, развитие междисциплинарности, так как двухцикличная система позволяет студенту стать бакалавром по одной специальности, а магистратуру закончить - по другой. Освещено своеобразие гуманистически направленных образовательных стандартов нового поколения в Украине. Отмечено, что стандарты высшего образования является основой для оценки качества высшего образования по определенным образовательно-профессиональным (образовательно-научным) программам и соответствующих образовательно-квалификационных (образовательно-научных) уровней, а также качества образовательной деятельности ВУЗ всех типов, независимо от их организации и форм собственности. Определены проблемы стандартизации в сфере образования, в том числе связанные с сохранением украинских традиций на пути к европейскому образовательному пространству. В частности, выделены вопросы кредитно-модульной системы обучения, пересмотра системы оценки знаний, устранения разногласий в трактовке таких определяющих понятий, как "образовательная квалификация" и "ученая (научная) степень". Определены неотложные задачи реформирования украинской системы образования.The article deals with actual changes in the system of educational standards of higher school of Ukraine, due the processes of reforming higher education in the context of realization of the principles of the Bologna Convention. It covers the featuresof the new generation of educational standards and outlines the problems of standardization in education, particularly related to the preservation of Ukrainian traditions on the way to towards the European educational space.
|
12. |
Стрілець С. І. Методичне забезпечення підготовки вчителів початкової школи засобами інноваційних технологій [Електронний ресурс] / С. І. Стрілець // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 8. - С. 247-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_8_32
|
13. |
Стрілець С. І. Теоретико-методичні засади підготовки вчителів початкової школи засобами інноваційних технологій [Електронний ресурс] / С. І. Стрілець // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 2. - С. 125-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prcr_2013_2_21 Узагальнено точки зору на інновації, уточнено понятійно-термінологічний апарат основних дефініцій педагогічної інноватики. Сформульовано визначення поняття "засоби інноваційних технологій". Теоретично й експериментально перевірено модель підготовки вчителів початкових класів засобами інноваційних технологій. Для забезпечення ефективності моделі визначено комплекс педагогічних умов: інноваційний потенціал навчального закладу, інноваційне середовище, інноваційна поведінка педагога, інноваційна культура педагога, інноваційна педагогічна діяльність педагога та студента. Розроблено та втілено в навчальну практику варіативний курс "Інноваційні педагогічні технології у вищій школі". Вивчено та реалізовано можливості формування готовності до використання інноваційних засобів навчання майбутніми педагогами початкового навчання.Розглянуто понятійний апарат і окремі теоретичні обгрунтування інноваційних процесів у вищій освіті. Базовою є дефініція "інновація" та пов'язані з нею поняття, що забезпечують спрямованість освітнього процесу на оперативне використання новітніх досягнень у науці та педагогічній практиці. Підкреслено, що розвиток інноваційної культури викладачів і студентів є одним із найважливіших завдань впровадження інновацій в освітній простір.
|
14. |
Стрілець С. Переваги використання організаційно-навчальних ігор у системі сучасної вищої освіти [Електронний ресурс] / С. Стрілець // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 10. - С. 275-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2012_10_60
|
15. |
Стрілець С. І. Професійно-педагогічна підготовка майбутнього фахівця початкової школи (система педагогічних практик) [Електронний ресурс] / С. І. Стрілець // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2011. - Вип. 14. - С. 274-277. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2011_14_67
|
16. |
Стрілець С. І. Підготовка майбутніх вихователів до професійного розв’язку педагогічних задач [Електронний ресурс] / С. І. Стрілець, Ю. М. Смолянко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Педагогічні науки. - 2016. - № 5. - С. 100-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpupupp_2016_5_19
|
17. |
Стрілець С. І. Шляхи реалізації національно-патріотичного виховання майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів [Електронний ресурс] / С. І. Стрілець, Ю. М. Смолянко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 130. - С. 88-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_130_21
|
18. |
Стрілець С. І. Модель підготовки вчителів початкової школи засобами інноваційних технологій [Електронний ресурс] / С. І. Стрілець // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 63. - С. 343-349. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2013_63_69 Стверджено, що основна задача створення моделі підготовки вчителів початкових класів інноваційними засобами – теоретично обгрунтувати та запропонувати практичну реалізацію концепції розвитку інноваційних технологій навчання. Визначено мету, завдання, викладено зміст і етапи підготовки вчителів початкової ланки освіти інноваційними засобами. Зазначено, що запропонована модель стане інструментом досягнення високої якості вищої освіти відповідно до потреб розвитку особистості, економіки та суспільства на основі сучасних освітніх технологій.Утверждено, что основная задача создания модели подготовки учителей начальных классов инновационными средствами – теоретически обосновать и предложить практическую реализацию концепции развития инновационных технологий обучения. Определены цель, задачи, изложены содержание и этапы подготовки учителей начального звена образования инновационными средствами. Указано, что предложенная модель станет инструментом достижения высокого качества высшего образования в соответствии с потребностями развития личности, экономики и общества на основе современных образовательных технологий.It’s confirmed that the main task of creating the model of Primary Teachers training by innovative means is to substantiate theoretically and to work out practically the conception of innovative learning technologies.
|
19. |
Стрілець С. Тестові завдання в букварний період навчання грамоти [Електронний ресурс] / С. Стрілець // Початкова школа. - 2014. - № 11. - С. 10-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psh_2014_11_6
|
20. |
Пономаренко М. Тестові завдання з природознавства для учнів 1 класу [Електронний ресурс] / М. Пономаренко, С. Стрілець // Початкова школа. - 2014. - № 12. - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psh_2014_12_7
|
| |